in my shoppingbag

Var noen som ville at jeg skulle vise hva jeg kjøpte meg på NELLY i går, og selvfølgelig kan jeg det! Hadde egentlig planlagt å skrive dette klokken 3, men siden blogg.no virkelig har hatt problemer de siste dagene fikk jeg ikke gjort det. Er det mulig….. Lot meg virkelig irritere av det der. I alle fall! Her er det jeg bestilte meg :) Angrer sykt på at jeg ikke kjøpte mer når det var 25%, men jaja :( Noen andre som handlet i går?

Hvit skjorte HER // 299,-

Korallfarget skjorte HER // 149,-

Blå strikket genser HER (utsolgt?) // 199,-

Sort kjole HER // 179,-

Neglelakk fra Deborah Lippmann HER // 169,-

Sort kjole HER // 199,-

Sorte sko HER // 399,-

Sort bukse HER // 399,-

// affiliateslenker

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg