twelve

Da har jeg tatt en runde selvbruning og skal legge meg i senga for å se en film! Tenkte å se Twelve som Chace Crawford (♥♥) er med i, noen som har sett den? Vet ikke om jeg har fortalt dere dette, men etter den lille episoden da jeg drømte om han har jeg faktisk fått kjærlighetssorg.. Er det mulig? Som om ikke det er nok med det som skjer irl liksom. Haha, snakk om å leve seg inn i drømmene! Er heldigvis sånn passelig over det der nå, det bare stikker litt i hjertet når jeg ser han flørte med andre i gossip girl. Wellwell

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg