blue eyes

Herregud som jeg hylte i sted da jeg fant en edderkopp hengende fra slettetanga mi… (u)Heldigvis var den ikke varm da.

Fredag, helg og påskeferie ♥ Kan det bli bedre? Hadde siste dag på utplasseringen i dag og reiser hjem til Harstad igjen i morgen, så i kveld skal jeg på jentekveld hos Eila! Har vært utrolig dårlig til å ta bilder den tiden jeg har vært her, har jeg funnet ut, men har jo for det meste sovet eller sett gossip girl. Når jeg tenker meg om har jeg bare vært sosial èn gang også.. 

Nå har jeg fått på meg kosebuksa og skal se på filmen jeg hadde tenkt å se i går, blogges senere :-*
Dere kan forresten followe meg på instagram om dere vil, heter sstinemari!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg