hjem, kjære hjem

ENDELIG HJEMME!! Nå har jeg dusjet og fjernet sminken, skal sove i en time før jeg tar på meg maska igjen og finner frem klær – sååå skal jeg i bursdagen til Carina! Blir koselig ♥ Må kjappe meg nå om jeg skal rekke å sove i en time, haha. Jeg er så sykt trøtt.. Fikk ikke til å sove på bussen at all, bare i 30 minutter før jeg skulle bytte buss, det er så sykt nedtur å ikke få sove på bussen.

I alle fall, var sammen med Eila, Emilie og Hanna i går, hadde det såå koselig! Snakket om “gamledager” før vi så en film. Da jeg var liten var jeg en dritunge har jeg funnet ut, haha. Men det var vi alle! Noen bilder fra i går, ble ikke så mange siden jeg helt glemte det av.. Hanna hadde laget cupcakes som hun tok med, SYKT gode! Men også sykt kvalmende.. Så ble bare plass til en på meg :(

Eila og Hanna :-*


2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg