starten av uken

Nå har NELLY 10% på alt! Bruk koden EASTER10 når du betaler


Nå har det blitt sykt dårlig med blogging i det siste, men for å være ærlig har blogging kommet i siste rekke nå for tiden. Tenker jeg skal bli litt flinkere i påsken, for nå har jeg vært utrolig dårlig til å ta bilder med kameraet.

På mandag var jeg som sagt på kino for å se Hunger Games sammen med Amanda, Lisa og Sophie. Utrolig bra film! Levde så absolutt opp til forventningene mine :) Enda jeg etter en time var litt nervøs for at vi måtte sitte i 1 1/2 time og se på at de gikk rundt i en skog, haha.. Men den var sykt bra, og jeg klarte ikke annet enn å følge med.

I går var jeg en tur i byen sammen med Soph for å shoppe litt nødvendigheter og snike inn ett cafèbesøk, så skulle vi egentlig å se Lille Speil På Veggen Der men så var den på norsk og det ødela alt. Derfor dro vi heller hjem til Soph, snakket gossip, herjet litt og bestilte oss kinamat!

Jeg spiste – as usual – potetbåter på Gründer. Men først drakk jeg en Golden Medalist!

Haha, selvutløser på bussterminalen

Fiine dekselet jeg fikk av Soph!

Bilder av MEJJJ


Kinamat

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg