dagens wants // 10% på nelly

Pakken min fra NELLY kom til Harstad i går, kan ikke beskrive hvor sykt kjipt det var da at postkontoret stengte klokken 13 da og jeg ikke fikk hentet den.. Men den som venter på noe godt, vet dere! Haha :)

De har som sagt 10% på alt på NELLY nå hvis du legger inn koden EASTER10 når du kommer i kassen.

Kjempesøt topp med sommerfugler, finner du HER til 249,- Tenker den kan bli såå fin til sommeren :)

 Var litt usikker på denne kjolen første gang jeg så den, men tror den kan bli utrolig fin til de som er brun! HER til 299,-

Jeg eelsker disse kjolene! Finnes i blant annet blått, sort, hvit og andre farger. Korallfarget HER. Ferskenfarget HER. Gul HER. Alle til 179,-

Pastellfarger er herlig, det er i alle fall noe jeg skal få i klesskapet mitt så fort som mulig! Mintfarget HER. Ferskenfarget HER. Til 249,-

//affilliatelenker

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg