lang bytur

Hei søtinger ♥ Etter en lang dag i byen sammen med Tuva og Jordild har jeg e-n-d-e-l-i-g kommet hjem til godstolen min. Tuva tok helt aav med shoppingen, haha! Måtte være hennes personlige shoppinghjelp opptil flere ganger, “hvit eller svart, Stine? Du bestemme!” – jeg svarte såklart begge, og da var det avgjort. Skjønner jo at jeg må ta meg en tur til byen når jeg får penger, jeg er typen som egentlig aldri finner meg klær, men nå har jeg funnet masse jeg kunne tenke meg! Er sååå happy for det :) 

Etter en tur på Gründer, litt shopping og middag på milano avsluttet vi dagen med en halvtime sol. Kan ikke huske sist jeg tok sol?? Og nå kan jeg ikke fatte hvorfor jeg “sluttet” med sol, er ingenting som er bedre enn å ligge i varmen og kose seg ♥ Nåå skal dere få se bilder som jeg har stjelt fra Tuva, glemte nemlig minnekortet mitt hjemme så tok bilder med hennes kamera, hihi.


Heeerlig snøvær i dag, ja..


Det vanlige. Tror jeg skal starte å si det når jeg kommer, haha! Men den er seriøst verdens beste smoothie, måtte få Tuva til å bestille også, hun elsket den også (tror jeg)


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg