bitch med bloggvenner

Tok noen bilder i går som jeg skal legge ut senere, må bare gå gjennom den først. Også må jeg bare spise frokost, se litt mer gossipgirl (haha har sett ferdig 2 sesonger på 1 1/2 uke..  Wellwell) og legge sammen noen klær. Åh dere da, for en nydelig søndag! Solen skinner her, det er skyfri himmel, 5(!!) grader i skyggen og nesten ikke vind. Hvor herlig er ikke det? :) Hadde tenkt å nyte det, får se hva jeg gidder. Er jo ikke skijente jeg, så blir nok isåfall bare en tur på verandaen for å slikke sol. Vurderer å ligge på latsiden og gå ned til solariumet, haha, jeg blir jo ikke brun uansett..

Har forresten hørt at jeg har blitt en sykt bitch etter at jeg begynte å blogge og fikk “bloggvenner”? Og at min høye status (ja for vi alle vet jo at jeg er A-kjendis) gjorde til at mine venner ble til bekjente og fiender, siden jeg fikk nye kjendisvenner. Vet ikke helt hvordan jeg skal tolke dette, er jo selvfølgelig utrolig trist at jeg har vært en bitch siden 9.klasse uten at noen har fortalt meg dette. Og at jeg var kjendis, vel, skal ikke beklage det siden jeg viste det fra før av. (det med kjendis, plis les ironien)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg