coolstuff

Har sittet å sett litt på COOLSTUFF, og de har sykt mye morsomt der! Må virkelig få bestilt meg noe derfra, de har alt fra godteri til blankies og minikjøleskap. Du kan finne gave til både mamma, pappa og søsken der – og såklart venner. De har alt! Har satt sammen en ønskeliste her, så om noen av dere vil gi meg en gave så vet dere i alle fall hva jeg kan tenke meg! Haha, den var seriøs, men samtidig ikke..

Skal dra på jobb nå, men når jeg kommer hjem har jeg noe å vise dere! Fikk nemlig hentet pakkene mine fra NELLY i dag, wii :) Masse fint, men også noe som må i retur.

Dere har kanskje sett at mange av toppbloggerne har ett slikt, det tar sykt kule bilder og er lett å ha med seg. Koster riktignok litt, men er verdt det.
HER // 839,-

 Denne fontenen skal uten tvil bli min en dag!
HER // 295,- for liten og 450,- for stor. 

Dette må være det smarteste kamerastativet jeg noen gang har sett, så sykt praktisk! Må også bli mitt en dag, greit å ha i veska liksom, haha.
HER // 205,- for kompaktkamera 369,- for systemkamera 

Lite og praktisk kjøleskap for å ha på rommet! Grei å ha om du trenger en plass å ha brus, godteri eller snus.
HER // 429,- 

Verdens søteste negletørker! Perfekt for deg som ofte lakker neglene.
HER //  59,-

// affilliatelenker

5 kommentarer

Siste innlegg