skolestart

Er en underdrivelse å si at døgnrytmen min ikke holder mål, for den er så i udur at jeg ikke klarer å sette en finger på det. Men slik har vel de fleste det nå? Har jo ikke sittet på skolebenken på 3 uker nå, og nå når jeg er tilbake på skolen må jeg starte å skrive rapport og greier om utplasseringen jeg har vært på i to uker for påskeferien, kjenner jeg gleder meg stort til det prosjektet. I tillegg er det innleveringer, prøveeksamen og fremføringer som står for tur også, hektiske dager er i vente, can’t wait! Eller jo, skulle faktisk ønske jeg kunne vente med akkurat det. Jeg har rett og slett gruet meg til å komme tilbake på skolen, tenk at lærerne vil at vi skal tenke slik.. Om de ikke hadde villet det – så hadde de rett og slett ikke puttet så mye skolearbeid inn i første uke etter ferie. Det er urettferdig og lite gjennomtenkt.

Har fått mange signerte russekort i dag – gleder mitt hjerte ♥

Haha liker spesielt Martine sitt russekort, med en bæsj.. Åj, ups, der ligger visst nummeret ditt på nettet – alle sammen må ringe!! Haha, hadde vært komisk.

Hege er bursdagspia i dag, gratulerer såå mye med 18-årsdagen – og lappen! Håper dagen din blir super ♥

Signerer russekort, alle har jo fått med seg at jeg er kjendis :( Forferdelig med arbeid – men om du vil ha så rop ut!

reunionvinn
7 kommentarer

Siste innlegg