jomfruturen

Jeg er overhodet ikke lykkelig over været vi har vært så uheldige med, det er sørpe over hele byen, det snør KONSTANT og sola har forlatt byen. Får bare lyst til å gråte når jeg ser ut vinduet, det er rett og slett deprimerende. Var som sagt i byen med April etter skolen og ble med henne på hennes første tur på polet for å handle inn vin til i kveld, stor stas! Gleder meg til det er min tur :) Bare 3 måneder og 5 dager igjen nå! Dro i alle fall på Gründer etterpå, tok en frozen cappuccino og tigget meg til å smake litt av linjen til April. Nå skal jeg slappe av i noen timer før jeg skal på jobb i to og en halv time.

Føler jeg har vært flink blogger i dag?? Blir bare bedre for hver dag det her altså :) Prøver så godt jeg kan å oppdattere flere ganger for dagen, synes jo selv det er morsomt å blogge så håper jo såklart dere også synes det. Gjør det jo like mye for meg selv – som for dere.

Stolt etter jomfruturen, hun skal ramme denne inn og henge på veggen.

“det vanlige”, har blitt helt avhengig av kirsebær!

Dagens antrekk! Dette kommer ikke til å skje ofte. Anbefaler forresten ikke å gå ute i tøysko/converse i slikt vær, ble søkkvåt.

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg