rullet hjem

Nå har jeg nettopp kommet hjem fra April, er helt utkjørt etter en dag som har gått i ett. Vi var samlet noen jenter hos April for å feire, og hun hadde laget favorittmaten – vårruller! Angrer enda på at jeg tok en siste vårrull, må konsentrere meg så jeg ikke spyr nå, haha.. Får si som onkelen til mamma brukte å si, “nu spis æ for at det e godt, ikke fordi æ e sulten”, tror aldri jeg har hørt noe så smart. Var virkelig lite gjennomtenkt, for jeg tenkte ikke på sjokoladekaken som sto å ventet, i tillegg til jordbær og sjokolade. Vin fikk jeg heller ikke drukket siden jeg ble kvalm :( Når skal jeg lære..

Nå er det tid for litt CSI før jeg tar kveld, klarer jeg å være i seng før ett tror dere? Haha, tror ikke jeg, men er jo lov å håpe! God natt søtinger ♥ Sov godt!

Bursdagspia ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg