fredag 13ende

Det er fredag den 13ende, og til nå har jeg ikke fått noen tydelige tegn på at det betyr uflaks. Ikke annet enn at da jeg skulle gå til bussen i dag kom det en bil forbi og sprutet vann på meg, så jeg måtte gå hjem igjen for å skifte – og mistet bussen. Klarte også å miste den første ananasbiten min på gulvet da jeg skulle spise. Også jeg så stygg i dag at jeg ikke tør å dra til byen etter skolen, som jeg egentlig skulle. Men egentlig er jeg så trøtt at jeg ikke orker det uansett, skal rett hjem for å sove! Noen andre som har hatt en dårlig start på dagen?

Nååå har jeg tatt noen bilder, haha 90% av klassen er stygg i dag, så de nektet å være med på bilder. Men det gleder mitt hjerte, er trasig å være stygg alene.

Etter at Emilie kom tilbake fra butikken med en kurv jordbær, kunne hun endelig bli vennen min.

Åh, jeg er såå fin i dag.

6 kommentarer

Siste innlegg