sminken jeg bruker

PS. følg med på fanpagen min, HER

Tenkte å vise dere sminken jeg bruker, har ingenting annet å blogge om akkurat nå. Ser på One Tree Hill og skal lage meg noe godt å spise. Planen var å dra på kino i kveld for å se american pie sammen med Amanda, Anne Sofie og Sophie, men vet ikke om det blir noe av. Er deeeilig med helg! Ser frem til å sove lenge i morgen, skal faktisk gå å ta en powernap nå for å sove inn helgen.

For dere som lurte på hvilken foundation jeg bruker – this one! Liker den utrolig godt.

Solpudderet fra IsaDora, sverger til det. Anbefales!

Dette øyebrynspudderet bruker jeg, og det er sykt bra. Kommer i en liten “veske” med øyebrynsformere, kost til øyebryn og å påføre pudderet og en napper. Det holder hele dagen, og er utrolig lett å påføre! Skjønner meg ikke på folk som bruker blyant, pudder er jo så mye lettere, og ikke minst holder det mye lengere. Bruker en kost fra gosh, 1000 ganger bedre enn den kosten som følger med.

Dette pudderet bruker jeg, bruker å bytte pudder ganske ofte men dette har jeg brukt mange ganger. Er ganske bra, men blir fort tomt.

S-v-e-r-g-e-r til denne, elsker den.

Kjempegod børste for å påføre blush og rouge.

Verdens beste pudderkost! Fra IsaDora den også. Holder utrolig lenge, så lenge du vasker den jevnlig.
Visste dere forresten det, at dere burde vaske sminkebørstene deres ofte? Har blitt ganske sløv med det i det siste, men skal gjøre det i kveld. Det er veldig viktig fordi det samler seg masse bakterier i børsten over tiden, også låner du den bort til andre osv. Ekkelt å tenke på.. Men børsten blir også mye mykere etter du har vasket den, så det er jo enda større grunn for å gjøre det ofte!

Vippelimet jeg bruker, det er seriøst det beste vippelimet som finnes. De har det HER på nelly.

Concealer bruker jeg ikke hver dag, men når jeg trenger å dekke over for eksempel mørke ringer under øynene eller kviser. Denne er utrolig god!

deborah lippmann neglelakken fikk jeg også fra NELLY, glemte å vise dere den. Har ikke prøvd den enda, men tror den blir veldig fin på!

Fantastiske parfymesamlingen min, jeg klarer aldri å kaste de tomme flaskene..

5 kommentarer

Siste innlegg