mr. worldwide i juni

Husk å lik facebookpagen min HER

Har sittet i en time nå og hørt på sangene til Pitbull og memorisert tekstene, han har utrolig mange bra sanger og jeg skal lære meg teksten på alle! Er jo nødvendig siden jeg skal på PITBULLKONSERT I JUNI!!! Åååååh som jeg gleder meg, blir helt SYKT, men har enda ikke gått opp for meg at jeg faktisk skal se han in real life. Jeg skal dra sammen med Soph og konserten er den første helgen i juni. Gjett om vi skal kose oss – oooh yes. Noen andre som har planer om å dra?

Tror dette er første sangen jeg hørte av han, åh gamle minner om ungdomsskolen ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg