nydelig vær

God morgen! Våknet opp til et utrolig deilig vær, sola skinner, det er nesten skyfri himmel og hele 5 grader i skyggen! Håper dette varer leeenge :) Kan ikke huske sist jeg sto opp før klokken ett på en lørdag hvor jeg ikke har jobb, men plutselig var jeg bare lys våken. Men det er bare greit siden jeg får god tid til å dusje, rette håret og sminke meg før jeg går ned til byen i to-tiden. Skal kjøpe meg nytt undertøy, løsvipper, negler og litt diverse til i kveld, og kanskje jeg klarer å snike inn ett lite cafèbesøk, hihi. Men før jeg gjør noe som helst skal jeg se noen episoder med gossipgirl ♥ ♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg