dataproblemer

Dataen min har streiket, er ikke det typisk? Eller, vet ikke hva som har skjedd men når jeg skrur den på står den bare fast på “starter windows”, sykt typisk akkurat den helgen jeg har lagt igjen skolepcen min på skolen.. Jaja, karma is a bitch kan jeg vel si nå. Var i alle fall en tur i byen sammen med April tidligere, kjøpte bare en BH, løsvipper og strømpebukse til i kveld. Var også en tur på Gründer og spiste kylling i karri – og is på narvesen til dessert! Vi har hatt så utrolig deilig vær i hele dag, noe som har vært syykt digg, og vi har faktisk enda sol! Utroolig.

Nå er jeg kommer til Soph, skal fikse meg sammen med henne før vi drar i bursdag til Tina i 9-tiden. Snakkes senere :-*

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg