herlige søndagen

Ble tidlig kveld på meg i går, dro hjem i halv 2-tiden og var i seng til klokken 2. Flink! Noe som også gjorde til at jeg er i superduper form i dag, og det skal jeg overhode ikke klage på. Hadde det utrolig koselig i bursdagen til Tina hvor vi også sang singstar, haha det er sykt morsomt når man har fått noen glass innabords! Må vel ærlig innrømme at jeg tapte et par ganger mot bursdagsbarnet, men det fortjente hun og jeg kan godt leve med det. (not)

Siden det er søndag skal jeg unne meg litt junkfood til frokost / middag i dag, fikk plutselig så syykt lyst på kebab eller kyllingwrap. Og føler jeg fortjener det siden jeg sto opp klokken 1(!!) men er ikke like stas å stå opp når pcen min enda ikke vil funke :( Så nå er jeg bare evig takknemlig for å ha tvillingsøsken – de har nemlig to pcer stående her som jeg kan benytte meg av! Redder virkelig livet mitt, enda jeg foretrekker min egen pc fremfor denne. Men må man – så må man, den funker i alle fall.

Tok ingen bilder i bursdagen i går, kun før jeg og Soph dro dit. Så da får dere se dem!

2 kommentarer
    1. så søte bilder c:
      singstar er utrooolig morsomt i selskaper, jeg lager bare masse eøøøhhhmmmmm lyder for å få poeng da ;D

    2. Hei, jeg er 13 år og går i syvende klasse. Jeg er fast leser av bloggen din! Men til poenget, jeg har meldt skolen min på en konkuranse på netcom.no/skoledugnaden, der vi kan vinne 100 000 til opp-pussing av skolen. Vi har en ganske slitt skole. Den er 52år gammel, og nesten ikke blitt gjort mye med. Vi har gjort veldig mye for å prøve og vinne denne konkuransen, men vi bor i en liten bygd så vi er ikke så mange som kan stemme. Derfor lurte jeg på om du kunne dele denne linken( http://www.skoledugnad.no/237# )på bloggen og oppfordre leserene til å stemme? Då hadde vi blitt kjempeglade og det hadde hjelp oss kjempemye!! Takk på førehand.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg