on the upper east side

Nå har jeg nettopp hatt besøk av noen venninner, så på film og bestilte oss søndagsmiddag som for meg ble kebab ♥ ♥ Nå er jeg bare kvalm. Vi så Welcome to the Rileys som jeg har skrevet om før – utrolig bra film! Skal komme meg i seng om ikke så lenge, ny skoleuke i morgen, woho! Også jobb da. Kunne godt hatt en uke med ferie nå og dratt en tur til varmere strøk, bare ligget på stranden hele dagen med paraplydrinker og 30 grader hver dag, ååh hvor herlig hadde ikke det vært ♥

Men neida, skal ikke klage på været vi har hatt nå de siste dagene, det har vært deilig! Skal ikke lyve og si at jeg har benyttet meg av det, fordi det har jeg overhodet ikke. Har gjort alt annet enn å faktisk være ute, så nå kan jeg vel angre litt.

Vi får snakkes i morgen, skal sette på gossipgirl nå og leve meg inn i deres luksuriøse liv ♥ Skulle ønske jeg bodde on the upper east side og var Serena, kan dere tenke dere.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg