don’t let me die young

Nå har jeg sittet i en time og “motet meg opp” til å spille inn sangvideo en av de kommende dagene – haha DET er kleint!! Trodde facebookpage for bloggen var kleint, men tenkte jo selvfølgelig ikke på toppen av kleinhet når du sitte alene i ett rom og synger inn i ett kamera. Forrige gang sto plutselig pappa i døra da jeg spilte inn sangvideo, skal jeg i det hele tatt starte med å fortelle hvor flau jeg ble? Skvatt som faen i alle fall, haha han var den siste personen jeg forventet å se førr å sei dæ sånn. (intern greie assa)

Nå skal jeg freshe meg litt opp og vente på å bli hentet av beztekompiz kassaa ♥ Skal ha kosekveld i dag, (haha chempekozekveld) og Sophie skal blant annet komme også. Er greit å kunne kose seg kvelden før jeg går i døden – vi har serr skidag i alpinbakken i morgen ( x( x( x( ) og jeg aner ikke hvor jeg skal gjøre aaav meg… Hater snø, ski og alt som følger med. Bortsett fra kakao da, kakao er himmelsk. Trenger i alle fall 5 “lykke til!” kommentarer nå, I’m gonna need it :( Men neida skal jo seff ikke stå på ski eller noe, holder meg i akebakken.

5 kommentarer

Siste innlegg