er synd i meg

I dag hadde jo hele skolen skidag, og gud for ett herlig vær det er også! Uheldigvis våknet jeg opp med kvalme og vondt i magen, så jeg klarte ikke annet enn å ligge i fosterstilling til jeg sto opp klokken 11. Klarte uansett ikke holde meg våken så jeg gikk å lag meg igjen klokken tre og våknet nå klokken seks, haha har (som dere kanskje skjønner) for det meste sovet i dag. Tenker å høre med pappa om å få øvekjøre litt i dag for å få gjort noe, og kanskje dra en tur på butikken for å handle inn litt “er synd i meg-mat”. Jeg bruker som oftest å synes veldig synd i meg selv når jeg har ondt noen plasser, haha, i tillegg har jeg vondt i fingeren i dag siden jeg skjærte meg i går….. Djiiizez

Vinneren av teddydeliverykonkurransen ble Julie Eriksen! Gratulerer :) Bloggen hennes finner dere HER. 
I løpet av uken kjører jeg i gang med en konkurranse hvor premien er en kjole fra nelly, noen som er interessert i det da?

Bilde fra helgen

escvinn2sg
9 kommentarer

Siste innlegg