rumblefun

Har hatt en utrolig dårlig dag i dag, så da var det godt å komme til Sophie og slappe av litt ♥ Snart skal bestekompisen vår hente oss så skal vi på butikken for å handle inn litt godt, fikk plutselig så sykt lyst på cola, haha. Første jeg gjorde da jeg kom var å åpne en pakke som lå på sengen, fikk tvangstanker og reiv av all teipen for så å leke med skumtingene som lå oppi sammen med produktene hun fikk. Senere har vi planer om å spille inn videoblogg, haha kan jo bli morsomt det da! Vi har snakket litt om å gjøre “the Sophydance”, men vet ikke helt om vi kommer til å gjøre akkurat det. Men skal vel alltids bli en morsom video, er jo tross alt vi som lager den da.

Også har jeg fått meg rumble, sykt avhengighetsskapende spill! Dere alle på adde meg; sstinemari, går alt for treigt med de jeg spiller mot, haha.

Bilder fra løøørdag

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg