midseason sale

Nå skal jeg snart kjøre (haha øvekjøre that is) til Tarjei for å se film sammen med han, Lisa og Sophie. Er faktisk utrolig fint vær i dag, og det har vært det hele dagen! Haha, føler ikke at jeg gjør annet enn å skrive om været vi har, men det er utrolig uvanlig å ha så fint vær i lengre tid når jeg bor så langt nord. Må gå til anskaffelse av vårjakke snart, akkurat nå har jeg bare vinterjakken min og vil tro at den kan bli litt for varm om noen uker. Noen som vet om en nettside hvor jeg kan finne fine vårjakker?

Nå er forresten salget på NELLY åpnet igjen! Masse herligheter er på 50% nå, så er bare å kjappe seg før størrelsene forsvinner. Det grønne parret med forget your boyfriend er blant noe av det som er satt ned i pris! Klikk dere til salget HER.

Forget your boyfriend HER

God og fluffy genser HER.

// affiliateslenker

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg