kjeks på nupen

Våknet fra verdens herligste drøm i dag og tenkte jeg kunne gjøre hva som helst for ikke å stå opp da. Dere husker kanskje da jeg drømte om Nate Archibald for en stund siden og ødela Gossip Girl? Vel, i dag drømte jeg at jeg hadde problemer med Nate og ble sammen med Chuck, følte meg som verdens dårligste venninne mot Blair og satt kjempelenge og planla hva jeg kunne si til henne for at det skulle bli okei, haha. Men egentlig skulle jeg bare snakke med Chuck om tips til å fikse mitt og Nate sitt forhold, haha, endte jo opp med at vi nesten hadde sex såklart. Tror jeg har utviklet schizofreni av å se på serien, men skal ikke klage på drømmene da, føler meg som verdens heldigste ♥

Nå sitter jeg hos Sophie, vi har spist jordbær og venter nå på Lisa og Mette, så skal vi til Nupen. Planen var egentlig å grille, men såklart fikk vi ikke skaffet pølser, typisk. Så nå skal vi spise kjeks der, haha herreguuud. Hadde det superkoselig sammen med Lisa, Soph og Tarjei i går iaf, spilte alias og kan med sikkerhet si at jeg aldri har hatt det så moro på en lørdag før, edru. Kanskje jeg legger ut noen snutter fra i går, filmet nemlig litt sånn innimellom.

v

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg