mandagssorg

Kjente den lykkelige følelsen av mandag da jeg sto opp i dag, er like forferdelig hver uke. Men følte også at det var søndag da jeg la meg på lørdag siden jeg var edru (haha lol) og da var det ekstra godt å sove lenge i går. Lykken er i alle fall at jeg har fri fra jobb i dag og kan ta en powernap når jeg kommer hjem, eller kanskje se litt på Gossip Girl og drømme om Chuck ♥ Kommer ikke over hvor realistisk den drømmen var, hadde lyst til å gråte da jeg våknet.

Var jo som sagt å skulle grille sammen med noen venninner i går, men siden ingen hadde grill eller stort med grillmat med ble det kalde pølser og kjeks! Men var koselig da, bortsett fra at det var dødelig kaldt, har ingen planer om å gjøre det igjen før det er varmere. Tok bilder og var flink pike!

Trine var finepia så måtte dekke litt over.

4 kommentarer

Siste innlegg