instakollasj

Har nettopp kommet hjem fra jobb, har ryddet verandaen og skal nå se siste episode av Gossip Girl! Drar til Martine om ikke så lenge for å se Paradise sammen med henne, enda jeg har null interesse for det. Hva man ikke gjør for å være sosial, haha. Senere må jeg pugge til gymprøven jeg har i morgen, føler mildt sagt at det kommer til å gå galt :( Hadde prøve i markedsføring i dag – og på torsdag har jeg prøve i.. norsk? Gjør meg virkelig stresset, er ikke vandt med så mange prøver på en uke! Men nå må jeg kjappe meg, vet om ei som venter på meg, hihi.

Laget en liten kollasj med bilder fra de siste dagene som jeg har postet på instagram – om dere vil følge meg der heter jeg sstinemari

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg