drastisk

Er snart ferdig på skolen, ååh kortdag med dette været er ikke til å klage på! Skal til frisøren om en time for å gjøre noe drastisk, hva tror dere? Gleder meg til å få det litt letter på toppen, og med det mener jeg å tynne litt ut. Jeg har så sykt tykt hår at det tar rundt om 15 minutter å få håret sånn passe tørt, gleder meg til å få kortet ned tiden litt! Også skal jeg jo starte å stripe det snart, vil ha lysere hår nå når det er lysere ute, synes det er finest.

Var forresten jeg den eneste som var totalt avhengig av Tarzan da jeg var mindre? Ved siden av Løvenes Konge var Tarzan min store kjærlighet. For kom nemlig til å tenke på noe i går kveld, nemlig ett PC-spill jeg hadde og som jeg spilte hele tiden, husker også at jeg syntes det var sykt skummelt på den tiden. Haha fant video av spillet på youtube, og det var ikke mye skummelt for å si det sånn! Men er godt å mimre om barneårene, enda April tydeligvis har noe stort i mot disneyfilmer og klikker totalt når jeg setter på sanger som den under. Men hun om det, tror bare hun er sjalu for at hun ikke husker Tarzan eller Simba.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg