dagen min

Nå er jeg sykt sliten, kom nettopp hjem fra Carina og har store planer om å legge meg snart. Har fått fikset russebuksen min nesten ferdig! Gleder meg noe sykt til å være helt i mål :) Er jo på med buksene på fredag, så må jo nesten ha det klart til da. GLEDER MEG!!! Og dere skal selvfølgelig få se det ferdige resultatet, må bare bli helt fornøyd først. 

Dro jo til frisøren etter skolen og klippet meg hos flinke Sandra som er lærling på frisørsalongen Front, ble utrolig fornøyd! Ble ikke noe drastisk denne gangen, men skal jo snart starte å stripe det lysere forhåpentligvis. Følte meg i alle fall sykt mye lettere etter å ha fått tynnet det ut og fjernet alt som var slitt, det var på tide, for å si det mildt. Og etter at jeg var ferdig der dro jeg for å møte Marte og Carina på gründer! Deres frozen cappuccino og smoothie er verdens beste, kunne levd bare på dem.

Så dette var da min dag, har faktisk ikke vært hjemme i dag annet enn da jeg svippet en tur innom for å hente russebuksen min. Godstolen har virkelig savnet meg, og nå venter cæsar! Anbefaler dere alle å skaffe dere sumo om dere er avhengige av cæsar slik som meg, der kan du se en episode i forveien! Hvor fantastisk er ikke det? :) Så nå skal jeg se morgendagens episode, er så sykt spennende for tiden.

“ny” håret! Kan i alle fall se forskjell, haha.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg