20% på St. Tropez

Siste dag i sivil! Haha. Skal bli godt å slippe å tenke på hva jeg skal ha på meg fremover – blå bukse it is, hver dag. Men vet ikke helt om jeg ser like mye frem til å gå i en bukse uten å vaske den i 21 dager, haha. Får det vel til å fungere på en eller annen måte, parfyme er min beste venn fremover! Også ble russelåten kåret i dag, ble avicii med levels, jeg er bare glad det ikke ble noen av sangene til LMFAO, jeg. Er det noen andre som er russ i år, forresten? Nå skal jeg finne meg noen OK klær for å dra ned på jobb i noen timer, så er det rett hjem for å gjøre siste finish på buksa mi.

Tenkte forresten å tipse dere om at nå har beautykick.no fått inn selvbruningen til St. Tropez! Her i Harstad vet jeg at de selger den på SpaSpa, men såklart er det mye dyrere. Nå kjører beautykick 20% på all selvbruningen i to uker, hvor fantastisk er ikke det? Har hørt utrolig mye bra om denne i tillegg til at jeg har den selv, og er verdt hver en krone! :) Jeg har sprayen men tror jeg skal kjøpe kremen derfra også for å teste ut. Klikk på bildet for å se alle de forskjellige!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg