russekuuul

Har nettopp kommet hjem fra byen, denne dagen har gått UTROLIG sakte! Vi var ferdig på skolen klokken 10, så er vel kanskje derfor jeg føler at det burde være kveld nå. Vi har vært å gjort ett par russekrav (hahaha ler meg ihjeeeel), besøkt barneskoler og delt ut russekort (er helt sykt hvor desp de er, følte nesten for å bare løpe) og vært på foredrag om trafikkulykker. Må så sykt le når jeg tenker på vekteren vi fulgte etter i 10 minutter, 13 blåruss på rekke og rad, kan tenke meg at det så noe rart ut. Så avsluttet vi dagen med milanomat og en tur på polet! Tror jeg må ta meg en powernap nå før jeg hiver meg på flaska, kroppen min sier stopp nå.

Haha, Carina hadde orientering.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg