fulle dager

Må vel kanskje beklage for helt elendig blogging de siste dagene, men å være russ betydde tydeligvis at det kom til å bli liten tid til både data og blogg. Kan prøve å få mobilblogget litt når jeg har dårlig tid, er vel bedre enn ingenting, right? Har i alle fall hatt noen morsomme dager så langt! Fredag hadde vi vorsj hos April før flesteparten dro på byen, ble tidlig kveld på meg da siden jeg var i ganske dårlig form så jeg dro hjem å la meg. Lørdag dro vi på roadtrip til Bjørnefjell, stoppet i Bjerkvik for burger og da vi var hjemme igjen kjørte jeg litt på kvelden sammen med Sigurd før jeg dro hjem og la meg tidlig (igjen..) haha. I gååår sov jeg lenge før jeg dro til Martine og videre på milano. Sykt innholdsrike dager! Også har jeg glemt kameraet mitt hos April, men får det heldigvis tilbake i kveld. Tok nemlig bilder på fredag som jeg egentlig skulle vise dere, haha, den gang ei. Får ha dem tilgode!

Nå skal jeg snart stikke på jobb, så vi snakkes senere :-* Eller kanskje ikke, skal nemlig ut rett etter jobb idag hihi.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg