nice nelly’s

ENDELIG FUNKER BLOGG.NO IGJEN!! Klarer virkelig ikke dette lenger, har prøvd siden klokken 6 å komme meg inn. lollollol

Er nesten blitt tradisjon at jeg på søndager sitter å drømmer meg bort på NELLY – mer enn til vanlig that is. De har så utrolig mye fint for tiden, dessverre er det russetiden som setter en stopper for at jeg kan shoppe meg sanseløs. Tips til dere som er russ til neste år – start å spare penger NÅ! Brukte 1000kr bare de to første dagene, går jammen unna når man først har startet og skal leve det gode russelivet. Ja jeg er faktisk blakk nå, haha. Men det har vært verdt det! Om jeg ser bort fra at det enda er en uke til jeg får stipendet da og må være fattig til da, fordi det suger.

Var også noen som lurte på om jeg har avsluttet konkurransen, og det skal jeg gjøre i løpet av denne uken. Også lurer jeg på, er det noen av dere som vil ha konkurranse hvor dere kan vinne solariumskremer? In that case – rop ut! 🙂

Sort jumpsuit til 399,- HER // JC sko til 1695,- HER // (Sykt fin) rosa kjole til 399,- HER // Rosa sko HER

 

//affiliatelenker

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg