be for meg

Kom nettopp hjem fra tentamen som gikk helt ræva. Oppgavene var helt forferdelige, så det var egentlig ikke overraskende. Kommer uansett til å gråte om jeg får mindre enn 4 da, noen som kan be for meg? Presterte også å sovne av med hodet ned mot puppene (haha prøv det, det er sånn passe ubehagelig etter en stund) da jeg skulle leste gjennom novelleoppgaven vi hadde, haha lite flaut.. Men så at det var flere i klassen som slet med å holde seg våkne, så da var det egentlig helt greit at jeg sovnet. Sov heldigvis bare i 5-10 minutter da! Tror i alle fall ikke det var lengre enn det..? Tenker jeg skal ta meg en time på øyet nå da, er ufattelig trøtt enda.

Tenkte også å fortelle hvilke fire blogger jeg leser utenom topplisten, siden det var noen som lurte på det.

En venninne av meg, Hanne, er på utvekslingsår i Las Vegas og har vært der nå siden i høst. Egentlig er hun SYKT dårlig på å oppdatere, men dere som ikke har sett bloggen hennes før kan jo bare se bak i arkivet :) Hun er utrolig flink til å ta bilder og lagt mange bilder ut tidligere. Anbefales!

Amanda, som dere alle kanskje kjenner igjen fra før av? Bestfriend, så hun er jo obligatorisk.

Mathilde sin blogg er jeg innom litt nå og da – synes hun tar så mange fine bilder! 

Martine sin blogg er jeg innom nesten hver dag, kjempesøt jente som er datteren til søskenbarnet mitt. Også er hun utrolig flink til å ta bilder!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg