gratis telefon

Har nettopp laget meg fruktfat, ååh så godt ♥ Var på butikken og handlet inn epler, jordbær, blåbær, druer og vanilje kesam siden jeg plutselig fikk lyst til å kose meg med det til Cæsar. Tror også jeg skal se en film før jeg legger meg, noen som har sett morning glory? Rachel McAdams spiller hovedrollen, så tipper den er bra :) Også i morgen da, har kjøretime 08.25 og gruer meg noe sinnsykt.. Første kjøretime, det er vel alltid litt skremmende? Har heldigvis en supersnill kjørelærer, så kommer nok til å gå bare bra!

Haha, på telekiosken i Harstad deler de faktisk ut gratis telefoner til alle som er russ, eneste man trenger å gjøre er å gi dem ett russekort! Er jo ikke en sykt fancy telefon da, typ gammel samsung med knapper liksom.. Men telefon er telefon! Tenker å gi den til min lillesøster på snart 7 år, favorittsøster her eller? :) Jeg er riktignok hennes eneste søster da, haha, så hun har ikke mange å velge mellom. Klarte selvfølgelig å glemme telefonen på jobb da(..) siden jeg er så vimsete, så får håpe den enda ligger der på torsdag!

3 kommentarer
    1. Bruk den som “fylletelefon” hvis du e flink å miste/ødelegge telefon på fylla 😉 Fått akkurat samme telefon hos Dan-Stian på telekiosken, å den e faktisk helt genial å bruke som fylletelefon!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg