17.mai kjolen

Kom nettopp hjem etter å ha vært en tur i byen for så å dra opp til Heggen for å få med meg vannkrigen. Jeg er tidenes største pyse når det kommer til “kriger”, så passet meg perfekt å stå over akkurat denne. Var i alle fall der som moralsk støtte, er vel like greit det da? Også kan jeg jo også si at vi ble selverklærte vinnere, noe som jeg overhodet ikke kan få noe av æren for, haha. Men var morsomt å se på da! Lurer på om de har tenkt seg ned på skolen til oss en dag, kunne jo kanskje blitt litt morsomt.

Har faktisk ingenting annet å blogge om, så laget en liten kollasj med kjoler for 17.mai! For meg blir det jo russebuksen i år, så får nok ikke brukt bunaden.. Synes det er litt kjipt, for det er helt ærlig det fineste klesplagget jeg eier! 

1.hvit HER // 2. korall HER // 3. sort HER // 4. rosa HER

1. marineblå HER // 2. blå utsolgt // 3. nude HER // 4. sort HER

//affiliatelenker

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg