partygrill

Nå har jeg kommet hjem fra grilling i folkeparken sammen med de fleste fra klassen og parallelklassene. (vet ikke om jeg kan kalle transport og logistikk det..? Jaja) Utrolig koselig! Og ikke så kaldt som jeg hadde tenkt at det kom til å bli, bortsett fra på tærne da, hvor jeg alltid blir kald.. Måtte la Sigurd få låne bamsegenseren min på slutten siden han var så kald, stakkars. Han så faktisk ut som en bamse!! Helt sykt.

Hadde det i alle fall suupert, fikk avtalt roadtrip og diverse russeaktiviteter. Sykt glad jeg får stipend snart! Haha. Har tenkt litt på det, og jeg synes det burde vært en lov som sier at i mai får andre og tredje klasse mer i stipend for å få råd til å overleve i russetiden, hvor smart hadde ikke det vært? Synes staten kan støtte russetiden og gi oss en liten slant ekstra, er jo bare for en måned liksom. Men nå skal jeg legge sammen noen klær og få varmen i meg, føler ikke tærne mine lenger.. :( Ha en god natt da, søtinger

Eirik her, på bildene under, har faktisk laget en blogg om meg haha…. stinegossip.blogg.no, kan vel bli spennende det?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg