hva skjeeer

Herregud for en fantastisk uke, dere?? Tirsdag var jeg ferdig med tentamen 11, i går var jeg ferdig 12 og i dag var jeg også ferdig med tentamen klokken 11! Og i morgen er vi ferdig klokken 2, deilig ♥ ♥ Også er det ikke lenge igjen før vi har klassetur nå heller – og PITBULL(!!!) konserten, så jeg har mye å se frem til nå altså :) Er bare en uke igjen av russetiden nå, vet ikke om jeg kanskje synes den skulle vært litt lenger? Haha det er jo nesten galskap å si akkurat det – men har hatt det så utrolig morsomt som russ! Kunne godt hatt en uke til, eller en måned :)

Men nå er det lunsj og noe totalt uinteressant på TVen på menyen, hvorfor går det aldri noe bra på formiddagene? Suger.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg