brunt eller blondt?

Håret mitt har mistet utrolig mye farge siden jeg farget det, og er blitt mye lysere enn det egentlig skal være. Derfor tenker jeg å farge hele håret mitt igjen til den fargen jeg har under her – for så å starte med stipingen! For å helfarge det først, det må jeg. Har en meter med ettervekst, fordi ja – jeg har ikke tatt etterveksten siden i oktober.. Kan dere skjønne det? Har planlagt kjempelenge å gjøre det, men har bare aldri blitt noe av. Haha, her snakker vi treg!

Jeg skal i alle fall ha lysere hår nå mot sommeren, det har jeg bestemt meg for. Men klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg trives best med lyst eller brunt.. Hva synes dere? De nederste bildene er fra da jeg var nesten på mitt lyseste, vet ikke helt om jeg skal ha det såå lyst denne gangen da, skal nå starte rolig først.

40 kommentarer

Siste innlegg