winter wonderland

Nå skal jeg gå i dusjen om ikke så lenge, ligger egentlig litt etter skjema men hadde noen eposter jeg måtte sende – så da ble det sånn.. Må også få lagt sammen noen klær og ryddet opp etter meg, haha, har vel typ 10 minutter på meg nå før jeg blir hentet. Nevnte jeg at jeg skal ha tid til å dusje? Jeg og den gode tiden min, slår faktisk aldri feil..

I går ble det roligkveld på meg, kjørte litt tidlig på kvelden sammen med Sigurd, var å kjøpte burger og dro til Martine og var i noen timer. Egentlig var det bare fordi Sigurd aldri kom tilbake og hentet meg, sykt bad friend… Også dere da, ble plutselig ett forferdelig snøvær i går! Var vel en 10-15cm med snø ute og det sluttet aldri å snø. Planla at jeg måtte ut i dag og ta masse fine vinterbilder, men når jeg våknet i 2-tiden i dag, så var det plutselig sommer igjen?! :( Nord-Norge ♥ Men heihåå nå må jeg få fart, blir hentet om 5 minutter egentlig da, får håpe han er treg som vanlig.

Ja, dette var i går… Jeg vil ikke tro det

4 kommentarer
    1. hei, lurte på om du kunne fortelle meg hvordan du lager de gule smilefjesene dine ? jeg skjønner det ikke .. + at jeg ikke finner “forklaring” på nettet. Hadde vert kjempe koselig med svar 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg