hardt å være russ

 

I går var jeg ute å kjørte syyykt lenge, for siden det plutselig ble sommer i går var det helt ufarlig å kjøre på veiene med sommerdekk igjen! Hvilken lettelse det var da. Var ikke akkurat trafikksikkert på lørdagen med nære 15cm snø på veiene og sommerdekk, skjønner ikke hva som skjer med været?? Sigurd er uansett flink å kjøre bil, så var ikke jeg ble redd. (bare litt) Så i går var vi på roadtrip rundt om i hele Harstad, kjørte på småveier vi aldri har vært på, til Nupen og stien langs sjøen. Han har også fått det for seg at han har en offroadbil – så selvfølgelig måtte han leke litt også. Var ikke hjemme før halv 3 i natt, noe som kanskje forklarer hvorfor jeg var så trøtt i morges haha.. Tiden flyr i godt lag! Er det ikke det de sier? Åååh for noen fantastiske venner jeg har ♥ og Sigurd som er verdens beste!

Og i natt da – så er vi flere biler som kjører til Narvik for å gjøre litt ugang :) Både gutte- og jenterussen har vært i Harstad i løpet av de siste ukene, så vi har jo store planer om å finne de der. WOHOOO ♥ søvnløse netter ♥ Men jeg vil tro det er verdt det da, eller, jeg håper Narvikfolkene gjør det slik at det blir verdt det. Jentene var så grinete og careless at jeg trodde jeg skulle spy, pyser+russ er ikke god kombinasjon. Er bare kjedelig å ikke bry seg.

 

Nupen! Er tydeligvis kåret til Norges vakreste sted, vet ikke om jeg er enig i det..

 

Stien langs sjøen

Møtte på noen elg, bare.

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg