this means war

Gled dere til russetiden!! Var så SYKT morsomt i Narvik i går, bare synd de tapte på hjemmebane da, det må virkelig suge.. Enda vi var tre biler mot typ 11 biler derfra, skjønner ikke hvordan det overhodet er mulig. Men de gjorde det i alle fall verdt å dra dit! Og Sigurd tror jo at han har en offroad/rallybil, så han kjørte jo virkelig som en for å komme seg unna alle bilene som prøvde å sperre veiene. Nå skulle jeg virkelig ønske at jeg filmet alt, dere skulle sett det. Må gråte noen tårer for at russetiden snart er over :( Glemte forresten kameraet siden jeg ble vekt to minutter før jeg ble hentet, wopsii

koset litt med lillebabyen ♥

roadtrip til Narvik

Haha Kristine fikk noia


2 kommentarer
    1. HAHA jeg dør. Kan du være så snill og fortelle meg hva typ betyr? Jeg ser det ooveralt og skjønner ALDRI hva det betyr.
      Det er så plagsomt.
      vær så snill og NEVN DET I NESTE INNLEGG.
      HVA BETYR TYP?
      Takk på forhånd x ]

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg