virkeligheten

Nå som russetiden er overstått og jeg endelig har fått litt overskudd av søv, tror jeg det kommer til å bli litt bedre blogging! Har tatt meg selv i å droppe blogging flere ganger for at jeg rett og slett ikke har orket, men det skal det ikke bli noe mer av nå! :) Skulle egentlig blogge i går og dagen før der om alt jeg har gjort, men det har selvfølgelig blitt lagt til sides.. Jeg var hvertfall på kino å så the dictator på fredag, veldig morsom film! Og jeg har egentlig masse bilder å vise dere, både fra 16.mai og de siste dagene, så må vel få lagt dem ut en eller annen dag.

Var ekstremt uvandt å stå opp og måtte kle på seg trang og ekkel bukse i dag for å dra på skolen, har ikke ooord for hvor mye jeg savner russetiden allerede! Det å kunne stå opp og slippe å tenke på hva jeg skulle ha på meg, can’t put a price on that. Men er jo bare ett år til neste gang, gleder meg noe sykt!! Russetiden er fantastisk. Også er det jo noen som synes det er teit at jeg “feirer” at jeg har enda ett år igjen på skolen, men jeg var russ i år rett og slett fordi alle i klassen min skulle være det. Og ikke minst fordi det er sykt morsomt :)

I dag er det jobb rett etter skolen, men lover å oppdattere når jeg er kommet hjem igjen i 9-tiden. Er langdag på skolen så er ikke ferdig før 15.20, samme med i morgen.. Vil bare gråte.

Første dagen etter russetiden, var tungt å finne klær.. Haha, har faktisk blitt helt desorientert om hva jeg har i klesskapet!

På fredag var jeg på kino og milano sammen med en heerlig gjeng! Lille panda Sigurd spiste kebab, koset seg skikkelig. Er han ikke søt?

Meg igåååår!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg