miss selftan

Har nettopp (okei for en stund siden) sett siste episode av Frustrerte Fruer på TV, så den jo for vel en uke siden, men når den plutselig var på TV måtte jeg jo bare se den èn gang til. (jeg laster ned tv-serier og ser de derfor tidligere enn de vises på TV, for dere som måtte lure) Herreguud tenk at dette er slutten da? Vil ikke tro det, blir oppriktig lei meg når jeg tenker på det. Vil gråte, slå og drepe :( Nå skal jeg starte på sesong 1 igjen – vil ikke gi slipp på de riktig enda!

Nå sitter jeg innsmurt i mitt tredje lag selvbruning, her gjør jeg virkelig en innsats! Etter at jeg fikk påsmøringshansken ble det jo en lek å påføre, anbefaler den virkelig til alle!! Har aldri fått så bra resultat som jeg har fått nå, den er verdt å kjøpe :) Påsmøringshanske finner du HER, og min St.Tropez finner du HER. De er enda på tilbud også! Og jeg har faktisk vært litt flink i dag og tatt bilder til dere på skolen, wii! Tenker å bli litt flinkere til det :)

Guttene koser seg ute i sola med iiiis

Dagens nice-outfit.

Min private fotograf, April ♥ Hun har virkelig skjønt hvordan man skal ta bloggbilder!

Slik ser kluten ut etter å ha blitt brukt – men den er god som ny etter å ha blitt vasket i vann!

Så sykt flau jeg blir over hvor blek jeg egentlig er… Til venstre er hånden min etter tre lag, og til høyre er låret mitt med 0 selftan.
Og jaa, har ett arr der etter en litt heftig tur på byen i fjor heheh….. Skikkelig kjøttsår jeg fikk, gjorde vondt som faen og ville ikke gro.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg