23.05.12

HALLO, ser dere været?? Haha antageligvis ikke, men dere i Harstad gjør i alle fall det! Og det er NYYYDELIG :) Sol, sol og atter sol – kan ikke be om mer. Så i kveld blir det grilling sammen med en hel gjeng, virkelig noe å se frem til. Får dra å handle sammen med April senere, fikk nemlig så sykt lyst på hjemmelaget burger, haha.. Har fått høre at jeg lager kickass burger, så må vel for første gang grille til meg selv.

Men nå skal jeg gå en tur i dusjen, smøre meg enda en gang med selvbruning og kanskje ta en powernap etterpå, jaa det er faktisk en skam at jeg sover i dette været, men det er høyst nødvendig.. Har hatt en utrolig tung skoledag (enda det er den korteste i uken) med tanke på at jeg har holdt på å sovne av opptil flere ganger, haha.

Bilder fra i fjor sommer! Hadde jo enda ikke fått meg kamera, så ble for det meste mobilbilder haha.. Hehe.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg