norges brannskole

Hei dere ♥ Tenkte å starte innlegget med å fortelle dere hvor sykt travelt jeg hadde det i går, at jeg ikke var hjemme i hele går og dermed ikke fikk blogge, og ikke kom hjem før klokken var 1. Men tror jeg dropper det, kan vel uansett si at jeg hadde sykt mye å blogge om igår siden jeg tok bilder hele dagen.. Derfor skal jeg vise dere dem i dag, heller :)

Var på Norges Brannskole sammen med klassen i går, supermorsomt! Fikk se på at de slokket brann, lært litt generelt om brann – OG jeg fikk sitte på i brannbilen! Fikk læreren min til å ta kameraet store deler av tiden, så derfor ble det masse bilder :)

Fotografen!

Haha, Håvard er bare litt høyere enn meg da..

Her fikk jeg sitte i brannbilen før vi kjørte  :)

Regnbuuue

Haha Kristine skulle ta bilde av meg, men brukte å lang tid at jeg ble dritsur. “nei Kristine, nu ska du bare drite i det…”

Lunsj med brannmenn!

Sykt heldige med været var vi også, hehe…..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg