kaster penger

Som sagt tok jeg utroolig mye bilder i går, så har delt det opp i tre innlegg nå, haha. Var en tur i byen sammen med Carina i går og klarte å bruke nesten alle pengene jeg skulle ha med meg til grensa i morgen, haha utrolig hvordan jeg har kunne klart det?! Hadde 2000, nå har jeg bare 200… Heldigvis reddet tante meg i siste liten og overførte penger, verdens beste tante Fikk uansett med meg masse fint fra byen siden det var 30% på både VILA og bikbok! Viser dere senere :)

Var på peppes sammen med Carina og brukte unødvendige penger, 109,- for to pizzastykker liksom…. “Spis så mye du vil”  ja, haha.

Jeg fikk lage soft-is!!!

såååå fornøyd!

Seee så flink jeg var da! Haha

Også laget jeg milkshake, wiii

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg