harrytur

Har nesten nettopp kommet inn døra etter å ha vært en liten tur på grensa og handlet! Siden jeg skal til Sverige på tirsdag igjen ble det ikke mye handling denne gangen, så får bare krysse fingrene nå for at toget ikke streiker på tirsdag enda.. Men kom nå hjem med brus, godteri og snus, så er fornøyd! :) Også har jeg hatt en superkoselig tur i ett forferdelig regnvær, vi var ikke helt heldige med været.. Men så lenge vi kom oss frem, gjørde det ingenting. Og da vi stoppet nå for å kjøpe noe å spise i Bjerkvika, så sto hun bak kassa på esso og rullet snusen før hun laget maten, ekkel much??? Skjønner ikke at folk kan ha en slik arbeidsmoral, i tillegg til at det er noe så sykt uhygenisk. Tviler på at jeg er den eneste som ville reagert på det der. SYKT kvalmende.

Egentlig er jeg sykt trøtt da, men må vel holde ut i noen timer til…. Skal dra senere for å se film sammen med Carina og Marte tenker jeg, siden vi har friii i morgen ♥ ♥ (Det må dere forresten huske – er helligdag i morgen, så alle har fri!) Men først skal jeg bli litt brun, jeg begynner å blekne.. Og det er not good at all. Så for å holde meg våken gjør jeg bare det!

Marte og lillesøsteren, i går da jeg var hos Marte :) Se sååå like! Nydelige jenter ♥

Også dro vi til Sverige da, i dag.

Sigurd! Han kjører som en gud.

Selvfølgelig måtte de kjøre fra meg og Carina da vi hadde vært på esso.. Så vi måtte løpe, I REGNET!! Skal ikke fortelle hvor mye det regnet..

Fem brett brus, 5 caprisonne, masse snus, mat og goderi :)  :)  :)  :)  :)  :)  :)  :)  :)  :)

Ååh, kom hjem til denne da ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg