femte hjul

Har nesten nettopp kommet hjem fra Carina, ble litt lengre enn jeg burde vært i og med at jeg er nødt til å starte å pakke snart.. Djiiz altså, hvorfor må jeg ALLTID utsette ting?? Fæleste uvanen jeg har, og jeg er nødt til å legge det av meg. Fra nå av skal jeg gjøre alt jeg trenger å gjøre – med en gang! Også har jeg ett annet nyttårsforsett (jaja nyttårsforsett i mai, who cares), nemlig å bli flinkere med penger! Fra nå av når jeg shopper skal jeg stille meg selv fire spørsmål: Kommer jeg til å bruke det? Har jeg bruk for det? Når kan jeg bruke det? Er det verdt det? Tips til dere andre som aldri klarer å holde fingrene unna klær! Jeg kaller det den gyldne regel.

Hos Carina da så spise vi taco og så Tangerudbakken, to kjærestepar – og meg… Gjett hvem som følte seg som det femte hjulet? Er seriøst nødt til å få meg kjæreste snart, I need some love too. Carina skulle melde meg på alt av datingsider på nettet, haha, så fikser seg vel da vil jeg tro! Ellers får jeg finne på noe smart.

Men NÅ altså, NÅ skal jeg pakke! Skal møte 07:30 på skolen i morgen før vi kjører til Narvik, så skal vi ta buss opp til grensen for å ta toget videre til Luleå. Får håpe det blir tid til å blogge i Sverige, men kan ikke love noe. Da jeg var der på klassetur for to år siden fikk jeg ikke tid at all, men om jeg får det slik som på klasseturen i fjor – så får jeg nok tid i alle fall èn gang om dagen! Også drar jeg jo til Oslo på fredag da, skal prøve å blogge myyye da :)

Carina kjøpte supersøt snusboks på tur til Sverige! Haha

Så nydelig vi var i dag da…

Ååh, søte!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg