sverigelivet

Er akkurat kommet hjem og har fått satt meg godt tilrette i godstolen ♥ Kjenner det er utrolig godt å være hjemme igjen – enda det bare er for noen timer! Haha, er jo opp og hopp klokken 4 i natt da, siden jeg skal avgårde til Oslo med fly klokken 06.40… Må si jeg er sykt heldig med klokkeslettene?!? Nå skal jeg få noen venner på besøk, så skal vi lage noe godt å spise! Har ikke fått i meg noe ordenlig mat i dag siden jeg sto opp klokken 06.00, siden frokosten enda ikke var åpnet, så er vel på tide..? Kjenner jeg begynner å bli litt sulten nå.

Jentene ♥

I alle fall – i går bestemte vi oss for å finne en butikk vi hadde lest litt om før vi dro til Sverige, nemlig Candy World. Vi trodde dette skulle være rimelig easy, helt til vi fant ut at 99% av Luleå’s innbyggere ikke ante at de hadde en slik butikk engang… Etter to bomturer med buss etter å ha blitt feil ledet, som hadde endt i at vi hadde havnet en god del utenfor Luleå sentrum, fant vi det endelig! Og når jeg så størrelsen på butikken, og det store skiltet som hang der med “CANDY WORLD”, kan jeg ikke fatte og begripe hvordan folk kan ha gått glipp av at den fantes. Men vi fikk oss i alle fall en liten roadtrip da :)

Haha sååå happy for at vi fant det!

Candyworld!!

Middag

På tur hjem til hotellet igjen

3 kommentarer
    1. Hvem er hun på bilde nummer fem fra bunnen med mørkt hår? Det er seriøst en av de peneste jentene jeg noen gang har sett!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg