tgi fridays

Åh, så sinnsykt godt å endelig komme seg i hus! Bor hos Stine sammen med Sophie i helgen siden vi skal på Pitbull i kveld :) Sto opp klokken 04.20 i dag tidlig siden Sigurd hadde lovet å kjøre meg klokken 05.00 til flyplassen. Selvfølgelig klarte han å forsove seg og sove gjennom at jeg ringte han 32(!!) ganger, fra klokken 04.23 – 04.57.. Så jeg måtte stresse meg til bussen, noe som resulterte i at jeg glemte all sminken min hjemme, surt å bruke penger på sminke jeg egentlig har :( Er så sykt typisk han, men hjalp litt på at han var ydmyk da jeg ringte han en time etter og sa han skulle hente meg på søndagen!

Har vært i byen siden klokken 9 sammen med Sophie, har vært på fridays sammen med henne og Stine og fått unnagjort litt shopping. (meget lite shopping, that is) Så nå skal vi slappe litt av før vi skal gjøre oss klare og vorsje litt før konserten. GUD SOM JEG GLEDER MEG!! Blir helt SYKT :) Noen andre som skal på konserten? 


Verdens beste baguette! Kylling tandoori eller no sånt.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg